بدون دسته بندی

برای خرید لباسشویی صنعتی چه ویژگی هایی را باید در نظر گرفت

شماره تماس جهت سفارش : 16-02156510013

کارخانه و دفتر مرکزی : تهران، جاده قدیم تهران به قم،کهریزک ،بالاتر از بلوار حکیم زاده، خیابان شهدا مخابرات،نبش کوچه طاهر پلاک 89

اکثر افراد برای خرید لباسشویی خانگی می‌دانند چه نکات و فاکتورهایی را باید در نظر بگیرند. اما خرید لباسشویی صنعتی یک سرمایه گذاری بزرگ به حساب می‌آید و دانستن اینکه به دنبال چه ویژگی‌هایی باید باشید می‌تواند بسیاری از سردرگمی‌ها را از بین ببرد . همچنین در طولانی مدت در هزینه‌های شما صرفه‌جویی می‌کند .
در این خصوص چند نکته وجود دارد که به سه دسته تقسیم میشود :

دوام در انتخاب و خرید لباسشویی صنعتی

همه در هنگام خرید این ماشین آلات امیدوارند که دستگاه آنها ماندگار و بدون دردسر باشد. برای مطمئن شدن می‌توان موارد زیر را قبل از خرید بررسی نمود :
• گزارش مصرف کنندگان قبلی لباسشویی صنعتی مورد علاقه‌ی خود و سابقه خرابی آنها را بررسی کنید.
• ضمانت‌های تولید کننده‌ها را مقایسه کنید، اطمینان حاصل نمایید تولید کننده حاضر است طولانی مدت به دستگاه خود خدمات داده و سرویس دهی نماید.

خرید ماشین لباسشویی گروه صنعتی آریا
خرید ماشین لباسشویی گروه صنعتی آریا

بیش از نیم قرن سابقه گروه صنعتی آریا در این صنعت خود گواه بر رضایت مشتریان از دوام ماشین آلات تولیدی این مجموعه می‌باشد . برای اطمینان بیشتر در این خصوص نیز شما می‌توانید رزومه قوی مراکز تجهیز شده توسط گروه صنعتی آریا را بررسی نمایید. همچنین تمامی لباسشویی‌های صنعتی تولیدی گروه صنعتی آریا دارای یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش می‌باشد.

بهره‌وری و ارگونومی در انتخاب و خرید لباسشویی صنعتی

به دنبال لباسشویی صنعتی باشید که برای اتمام کار در زمان کوتاه‌تری طراحی شده‌اند . ثانیه‌ها هنگام کار با چندین ماشین لباسشویی صنعتی از اهمیت بالایی برخوردارند . در اینجا برخی از ویژگی‌ها تاثیرگذار در این خصوص بیان می‌شود :
• دهانه بزرگ و مناسب درام دستگاه ، این برای بارگیری و تخلیه سریع و آسان ضروری هست.
• ارتفاع مناسب دستگاه و محل قرارگیری دستگاه که در امر بارگیری و تخلیه دستگاه توسط چرخهای دستی کمک می‌کند.
• امکان استفاده راحت و آسان اپراتور فراهم باشد.

مدل هایی ماشین لباسشویی صنعتی آریا
مدل هایی ماشین لباسشویی صنعتی آریا

• تنظیمات کاملاً قابل برنامه ریزی ، یک برنامه ی شستشوی خوب برنامه ای است که در آن با کمترین مصرف زمان،آب ،مواد شوینده و انرژی نتیجه‌ی مورد نظر حاصل شود.
تمام موارد بیان شده بالا در طراحی انواع لباسشویی صنعتی‌های تولیدی گروه صنعتی آریا درنظر گرفته شده است. از قطعات الکتریکی جدید و بروز جهت کنترل و برنامه دهی شستشو در لباسشویی صنعتی گروه صنعتی آریا استفاده می‌گردد. لباسشویی‌های صنعتی اتوماتیک گروه صنعتی آریا تمام مراحل کار را بدون دخالت اپراتور انجام می‌دهند.

بازده هزینه در انتخاب و خرید لباسشویی صنعتی

در کسب و کار صرفه جویی در مصرف آب , مواد شوینده و انرژی برای نتیجه نهایی منطقی است .
• سیستم‌های گرمایشی که دمای دقیق آب مورد نیاز را بدون هدر رفت انرژی تحویل می‌دهند ، برای این امر به دنبال ماشین آلاتی باشید که مجهز به گرم کن داخلی هستند.
• ماشین لباسشویی‌های که با سرعت بالا در چرخش نهایی حداقل رطوبت را در بار شستشو شده تضمین می‌کنند باعث به حداقل رسیدن زمان استفاده از خشک کن‌ها می‌شوند و در صورت نیاز به اتو در بعضی موارد حتی می‌توان مرحله استفاده از خشک کن را نیز حذف نمود و مستقیم بعد از آبگیری اتو زد. در این صورت در وقت و هزینه‌های مصرفی صرفه جویی می‌شود.

تجهیزات لاندری صنعتی آریا
تجهیزات لاندری صنعتی آریا

• به دنبال ماشینی باشید که امکان تنظیم مصرف آب و مواد شوینده با میزان وزن بار را داشته باشد. با گذشت زمان متوجه خواهید شد این امر نیز تاثیر بسزایی در صرفه جویی هزینه‌ها خواهد داشت.
مجهز بودن تجهیزات شستشوی صنعتی گروه صنعتی آریا به اینورتر باعث استفاده حداقلی برق می‌شود و در نتیجه در بلند مدت باعث صرفه‌جویی در هزینه‌ها می‌گردد . قطر زیاد درام ماشین لباسشویی‌های صنعتی گروه صنعتی آریا باعث آبگیری بهتر لباس‌ها در دور تند آبگیری می‌شود. طرح درام لباسشویی‌های گروه صنعتی آریا نیز باعث اختلاط بهتر مواد شوینده با آب و شستشوی بهتر لباس‌ها می‌شود.

 

گروه صنعتی آریا

قدمت ديرينه فعاليت آغازين گروه صنعتي آريا به سال 1348 با مديريت و همت والا و زحمات بي دريغ مرحوم جناب آقاي علي طالبي زنوزي ، باز مي گردد، فعاليتهايي كه از آن زمان تا كنون به شكرانه ايزد منان و روند صعودي رضايمندي متقاضيان، سبب رشد آريا گشته است و هم اينك مفتخرانه يكي از بزرگترين توليدكنندگان دستگاههاي رختشويخانه هاي صنعتي در ايران محسوب مي گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
WeCreativez WhatsApp Support
اگر سوال یا مشکلی دارید میتوانید از پشتیبان ما در واتساپ بپرید کافیست کلیک کنید و به واتساپ پشتیبانی ما متصل شوید
سلام چطور میتونم کمکتون کنم؟